Garantietermijn
Voor alle artikelen die men bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie.

Klachten
Kwaliteit staat bij ons hoog in het vaandel, mocht er echter iets niet in orde zijn met de bestelling of dienstverlening, laat het ons dan weten door een email te sturen aan: chantal@geursensaties.nl
Wij sturen u altijd een ontvangstbevestiging van uw e-mail en zullen binnen uiterlijk 10 dagen inhoudelijk antwoord verlenen op uw vraag of klacht.

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).